tirsdag 6. desember 2016

EN BLÅ JULEDRØM

Heisann! 
Runde kort er noe jeg ikke har laget mange av, så jeg tenkte at det hadde jeg lyst å prøve.. Har sett så mange fine kort i det siste som er runde:) 



Her har jeg brukt ark fra kort og godt og papirdesign 
Rammen rundt bildet er fra Spellbinders 
Bildet er hentet fra Pinterest
Hvite juleblader fra papirdesign 


Blomster fra WOC og Storyteller


Så har jeg brukt dabber her og der.. 


Innside med tekst fra kort og godt :) 

Melder denne inn på utfordring hos: 


Klem :) 




6 kommentarer:

  1. Så nydelig med en annen form på kortet. Flott pyntet og herlig bilde.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    Juleklem fra DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Hej Astrid; vilket vackert kort du har gjort! Tack för att du ville vara med i Crafty Ribbons veckoutmaning och välkommen tillbaka!

    La Vikinga // DT Crafty Ribbons

    SvarSlett
  3. Wow!!! Absolutely gorgeous card inside and out.
    Thanks for joining in with The Ribbon Girl December card challenge and good luck in the prize draw.
    Festive hugs, Donna xx

    SvarSlett
  4. Kort som oser av herlig julestemning. Fint med andre former på kortene. Liker julekort i blånyanser jeg da. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort med nydelige farger :)
    Takk for at du deltok på utfordringen vår hos NSHK.
    DT-Jeanett

    SvarSlett
  6. En drøm av et julekort!!
    Takk for at du er med på utfordringen vår hos Scrappegarasjen! klem, Synnøve

    SvarSlett